Fotómarketing? Mi a csoda az?

A fotók tudatosabb felhasználása akár magán, akár cégek szemszögéből!
. Tapasztalatból tudom, hogy nagyon kevesen tudják a fotókat a helyükön kezelni. Sem mint cégek, sem mint magányszemélyek. Mintha ennek nem is lenne kultúrája… Ja, nincs is. Nagyon sokan vannak, vagyunk fotósok, nagyon sokan vannak marketingesek, de aki ezt a kettőt összefogja, elemeire szedi, helyén kezeli, na olyan talán nincs is. Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kb 15 éve fotósként üzemelek és ebből az utolsó 5-6 évben beleástam magam a marketing világába. A vizuális világába. Mind a két téma fel van erősödve, a fotózás is és a marketing is, de így összefoglalva, ebből a szemszögből nézve, nincs helyén kezelve ez a rész.
A mai napig mikor cégekkel kerülök kapcsolatba ajánlatkérés szempontjából, megdöbbennek a feltett kérdéseimen. Pl. hova lesznek a fotók, mi legyen az üzenete a képeknek, kik a célcsoportok, milyen értéket képviseljenek a fotók… és társaik. Te tudnál erre válaszolni? Ugye, nem is annyira egyszerű. Pedig mennyi minden a fotókon múlik! Az első benyomás, a hangulat, az oldalba illeszkedés… és még ezt is tudnám sorolni.
Itt ezzel a felülettel annyi a célom, hogy áttereljelek Benneteket a weboldalamra. Ott még több írást találtok a blogom vagy a fotómarketing címsor alatt.
Egyébként meg ebben a témában már hívnak előadásokra is, aminek rettentően örülök. Örülök, mert látom, hogy jó úton haladok, látom, hogy van igény a szebbre, a jobbra, a tudatosabbra. Én is folyamatosan tanulok, figyelek, mert a trendek igen gyorsan változnak, sokszor csak kapkodom a fejem…
Neked ki a célcsoportod? X, Y vagy Z generáció? Tudtad, hogy egészen másfajta vizuális megközelítést igényelnek?
Mottóm: “Egy izgalmas fotó többet ér 1012 szónál, egy tökéletes szöveghez elég egy kitűnő fotó.”

fotómarketing
céges fotózás
fotok a webre