Weboldalak fotói. A Tied milyen?

Mostanában rengeteg weboldalt volt szerencsém megnézni. Hát…. Igazából az oldalak 80%-ának nincs rendben a honlapja. Az a 20% pedig azért jó, mert mostanában készült. 

Gondolom Neked is van weboldalad kedves olvasóm. Meg vagy elégedve vele? Jók a fotók rajta? Figyelemfelkeltőek, profik?

Ha ezekre mind igen a válaszod, ne is olvasd tovább!

De ha nem így van, akkor maradj és engedd meg, hogy segítsek pár ötlettel, tanáccsal.

Ma már Mindent fotóval, videóval adunk el. Ha nincs fotó a weboldalon, már ásítasz is.

A tapasztalatom azt mutatja, hogy cégek nagy része nem tudja használni a fotókat. Természetesen itt a kkv-ról beszélek. Persze vannak az oldalakon fotók, mert ugye az kell, na de milyenek?

A weboldalad fotóinak tükrözni kell a céged minőségét, kreativitását, érdekességét, profizmusát, választékosságát és még lehetne sorolni.

Nem mindegy, mire esik először a látogató tekintete. Mit szeretnél kiemelni? Mit szeretnél erősíteni? Nem mindegy hova használsz álló és hova fekvő fotókat.

Az egyik legfontosabb dolog, hogy a weboldaladon rendben legyenek a képek, szövegek. Akárhonnan is téved az oldaladra a látogató, azért van ott, mert őt érdekli a terméked, szolgáltatásod. Itt dönti el, hogy vásárol-e nálad, bejelentkezi-e hozzád.

A látogató és persze Te is, ha másnak a weboldalát nézed, először a fotókra néz rá. Onnan a főcímekre, majd rákattint arra, ami igazán érdekli. Nem győzöm mondani, írni, hogy az egyik legfontosabb dolog a weboldalon a profi fotó! A Facebookon már lehet lazább, „napibb” a minőség, de ha már az oldaladig eljött, maradjon is ott.

Még egy fontos szempont, ha már fotó. Tudtad, hogy az sem mindegy, mekkora képeket töltesz fel? Nem mindegy mennyi idő alatt töltődik be az oldalad. Erre meg van az optimális képpont, amit szeret a web.

Szinte napra készen kell hogy legyen az oldalad. Legyenek rajta mindig friss információk, fotók… De ez már egy másik téma lesz: Weboldal elemzés, avagy milyen apróságokon múlnak a forintjaid